Norges billigste bøker

Religion as Brand

Om Religion as Brand

Religions and brands address fundamental human needs and motivations and their societal functionalities exhibit certain parallels. This book explores this proposition through an analogical abstraction, in accompany with four case studies to assess the hypothetical aspect of this comparative approach in a real-world context.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781666941548
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 250
  • Utgitt:
  • 15. desember 2024
  • Dimensjoner:
  • 152x229x20 mm.
  • Vekt:
  • 508 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 24. april 2025

Beskrivelse av Religion as Brand

Religions and brands address fundamental human needs and motivations and their societal functionalities exhibit certain parallels. This book explores this proposition through an analogical abstraction, in accompany with four case studies to assess the hypothetical aspect of this comparative approach in a real-world context.

Brukervurderinger av Religion as Brand



Finn lignende bøker
Boken Religion as Brand finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.