Utvidet returrett til 31. januar 2025
Religion in the Media Ageav Stewart M. (University of Colorado Hoover
Om Religion in the Media Age

Religion in the Media Age remains an exciting assessment of the state of modern religiosity. Drawing on fascinating research into household media consumption, Stewart M. Hoover charts the way in which media and religion intermingle and collide in the cultural experience of media audiences.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367649371
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 390
  • Utgitt:
  • 25. februar 2025
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Kan forhåndsbestilles
  • Boken er tilgjengelig for forhåndsbestilling 3 måneder før publiseringsdatoen

Beskrivelse av Religion in the Media Age

Religion in the Media Age remains an exciting assessment of the state of modern religiosity. Drawing on fascinating research into household media consumption, Stewart M. Hoover charts the way in which media and religion intermingle and collide in the cultural experience of media audiences.

Brukervurderinger av Religion in the Media Age



Finn lignende bøker
Boken Religion in the Media Age finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.