Norges billigste bøker

REPOSITIONING: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis

Om REPOSITIONING: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis

Jack Trout's timely follow up to his landmark work, Positioning!

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780071635592
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 224
  • Utgitt:
  • 16 desember 2009
  • Dimensjoner:
  • 149x224x21 mm.
  • Vekt:
  • 426 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 11 juni 2024

Beskrivelse av REPOSITIONING: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis

Jack Trout's timely follow up to his landmark work, Positioning!

Brukervurderinger av REPOSITIONING: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis



Finn lignende bøker
Boken REPOSITIONING: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.