Norges billigste bøker

Research in Media Promotion

Om Research in Media Promotion

This collection examines research on the promotion of television and radio programmes. Each chapter in this volume includes an extensive review of the literature, an original study of some aspect of promotion, and an extended discussion of questions that should be explored in subsequent research.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780805833829
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 378
  • Utgitt:
  • 1. august 2000
  • Dimensjoner:
  • 157x236x30 mm.
  • Vekt:
  • 750 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 17. mars 2025

Beskrivelse av Research in Media Promotion

This collection examines research on the promotion of television and radio programmes. Each chapter in this volume includes an extensive review of the literature, an original study of some aspect of promotion, and an extended discussion of questions that should be explored in subsequent research.

Brukervurderinger av Research in Media Promotion



Finn lignende bøker
Boken Research in Media Promotion finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.