Norges billigste bøker

Rethinking Marketing

- Towards Critical Marketing Accountings

Om Rethinking Marketing

This volume on marketing as a field of study, research and practice proposes ways forward for the discipline and profession. The contributors cover issues in contemporary marketing, including: marketing philosophy, marketing ethics, the marketing profession, and marketing teaching and research.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780803974906
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 288
  • Utgitt:
  • 30. desember 1998
  • Dimensjoner:
  • 156x234x19 mm.
  • Vekt:
  • 540 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. oktober 2025

Beskrivelse av Rethinking Marketing

This volume on marketing as a field of study, research and practice proposes ways forward for the discipline and profession. The contributors cover issues in contemporary marketing, including: marketing philosophy, marketing ethics, the marketing profession, and marketing teaching and research.

Brukervurderinger av Rethinking Marketing



Finn lignende bøker
Boken Rethinking Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.