Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om Rethinking Scientific Literacy

Expanding constructivist ideas on science curricula presented in journal articles, Roth (U. of Victoria) and Barton (Teachers College, Columbia U.) probe the relationship of "school science" to broader societal contexts through examples of empowerment via diverse paths to such knowledge. Distributed

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415948432
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 240
  • Utgitt:
  • 26. januar 2004
  • Dimensjoner:
  • 158x228x13 mm.
  • Vekt:
  • 366 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Rethinking Scientific Literacy

Expanding constructivist ideas on science curricula presented in journal articles, Roth (U. of Victoria) and Barton (Teachers College, Columbia U.) probe the relationship of "school science" to broader societal contexts through examples of empowerment via diverse paths to such knowledge. Distributed

Brukervurderinger av Rethinking Scientific Literacy



Finn lignende bøker
Boken Rethinking Scientific Literacy finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.