Norges billigste bøker
Om Rethinking Scientific Literacy

Expanding constructivist ideas on science curricula presented in journal articles, Roth (U. of Victoria) and Barton (Teachers College, Columbia U.) probe the relationship of "school science" to broader societal contexts through examples of empowerment via diverse paths to such knowledge. Distributed

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415948432
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 240
  • Utgitt:
  • 26. januar 2004
  • Dimensjoner:
  • 158x228x13 mm.
  • Vekt:
  • 366 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Rethinking Scientific Literacy

Expanding constructivist ideas on science curricula presented in journal articles, Roth (U. of Victoria) and Barton (Teachers College, Columbia U.) probe the relationship of "school science" to broader societal contexts through examples of empowerment via diverse paths to such knowledge. Distributed

Brukervurderinger av Rethinking Scientific Literacy



Finn lignende bøker
Boken Rethinking Scientific Literacy finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.