Utvidet returrett til 31. januar 2025

Revenue Management In Service Organizations

Om Revenue Management In Service Organizations

Introduces new ideas such as yield management, while uniting previous subjects such as project management, capacity costing, and the theory of constraints. This book places revenue management at the forefront of management accounting with cost management and performance measurement in supporting roles.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781606491478
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 180
  • Utgitt:
  • 16. mars 2011
  • Dimensjoner:
  • 152x230x9 mm.
  • Vekt:
  • 268 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Revenue Management In Service Organizations

Introduces new ideas such as yield management, while uniting previous subjects such as project management, capacity costing, and the theory of constraints. This book places revenue management at the forefront of management accounting with cost management and performance measurement in supporting roles.

Brukervurderinger av Revenue Management In Service Organizations



Finn lignende bøker
Boken Revenue Management In Service Organizations finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.