Utvidet returrett til 31. januar 2025

Routledge Handbook of Social Psychology of Tourism

Om Routledge Handbook of Social Psychology of Tourism

This book introduces the concept of social psychology, as distinct from psychology and sociology, and its relationship to tourism, examines tourism within various theoretical frameworks, explores the ways in which tourism changes attitudes, and finally, investigates social psychological issues in tourism business.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367752873
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 338
  • Utgitt:
  • 23. mai 2022
  • Dimensjoner:
  • 185x261x27 mm.
  • Vekt:
  • 830 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 22. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Routledge Handbook of Social Psychology of Tourism

This book introduces the concept of social psychology, as distinct from psychology and sociology, and its relationship to tourism, examines tourism within various theoretical frameworks, explores the ways in which tourism changes attitudes, and finally, investigates social psychological issues in tourism business.

Brukervurderinger av Routledge Handbook of Social Psychology of Tourism



Finn lignende bøker
Boken Routledge Handbook of Social Psychology of Tourism finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.