Utvidet returrett til 31. januar 2025

Rural Marketing as a Tool for National Development

Om Rural Marketing as a Tool for National Development

Charles Chatterjee delves into the multifaceted realm of rural marketing and its impact on national advancement.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781836080657
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 176
  • Utgitt:
  • 7. oktober 2024
  • Dimensjoner:
  • 152x229x14 mm.
  • Vekt:
  • 340 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 22. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Rural Marketing as a Tool for National Development

Charles Chatterjee delves into the multifaceted realm of rural marketing and its impact on national advancement.

Brukervurderinger av Rural Marketing as a Tool for National Development



Finn lignende bøker
Boken Rural Marketing as a Tool for National Development finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.