Norges billigste bøker

Scientific Advertising

Om Scientific Advertising

A founding father of modern advertising discusses the lure of telling a story, use of headlines and art, the power of specificity, and the value of samples and testing campaigns.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780486836058
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 112
  • Utgitt:
  • 31 oktober 2019
  • Dimensjoner:
  • 124x199x7 mm.
  • Vekt:
  • 128 g.
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 8 oktober 2024

Beskrivelse av Scientific Advertising

A founding father of modern advertising discusses the lure of telling a story, use of headlines and art, the power of specificity, and the value of samples and testing campaigns.

Brukervurderinger av Scientific Advertising



Finn lignende bøker
Boken Scientific Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.