Utvidet returrett til 31. januar 2025

Selling Places

- The Marketing and Promotion of Towns and Cities 1850-2000

Om Selling Places

This highly illustrated book describes how places have been 'sold' or promoted to make themselves attractive locations as holiday resorts, business centres or residential areas. Examines the history of current practice, using worldwide examples.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780419242406
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 288
  • Utgitt:
  • 27. august 1998
  • Dimensjoner:
  • 190x246x15 mm.
  • Vekt:
  • 548 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Selling Places

This highly illustrated book describes how places have been 'sold' or promoted to make themselves attractive locations as holiday resorts, business centres or residential areas. Examines the history of current practice, using worldwide examples.

Brukervurderinger av Selling Places



Finn lignende bøker
Boken Selling Places finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.