Utvidet returrett til 31. januar 2025

Sensing in Social Interaction

- The Taste for Cheese in Gourmet Shops

Om Sensing in Social Interaction

This book offers a novel perspective on how people sense the materiality of the world together. It introduces a new methodology for how to think about sensing in social interaction, featuring fascinating empirical case studies dealing with how people sense and react to food in gourmet cheese shops across Europe.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781108484251
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 200
  • Utgitt:
  • 4. november 2021
  • Dimensjoner:
  • 237x159x43 mm.
  • Vekt:
  • 1006 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Sensing in Social Interaction

This book offers a novel perspective on how people sense the materiality of the world together. It introduces a new methodology for how to think about sensing in social interaction, featuring fascinating empirical case studies dealing with how people sense and react to food in gourmet cheese shops across Europe.

Brukervurderinger av Sensing in Social Interaction



Finn lignende bøker
Boken Sensing in Social Interaction finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.