Norges billigste bøker

Setting Agendas in Cultural Markets

- Organizations, Creators, Experiences

Om Setting Agendas in Cultural Markets

This book draws on agenda setting theory to examine how cultural organizations relate to media in order to increase their visibility, valence, and eventually build their public image. Most organizations have a keen interest in their symbolic presence, as their media visibility influences public knowledge, perceptions and even behaviors. Diminish

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367874803
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 188
  • Utgitt:
  • 10. desember 2019
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Setting Agendas in Cultural Markets

This book draws on agenda setting theory to examine how cultural organizations relate to media in order to increase their visibility, valence, and eventually build their public image. Most organizations have a keen interest in their symbolic presence, as their media visibility influences public knowledge, perceptions and even behaviors. Diminish

Brukervurderinger av Setting Agendas in Cultural Markets



Finn lignende bøker
Boken Setting Agendas in Cultural Markets finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.