Utvidet returrett til 31. januar 2025

Sharing Behavior of Brand Crisis Information on Social Media

Om Sharing Behavior of Brand Crisis Information on Social Media

Introduction.- Literature Review and Theoretical Foundation.- Fluctuation Features of Brand Crisis Information Sharing by Weibo Use.- Contextual Factors Affecting Brand Crisis Information Sharing by Weibo Use.- Static Influencing Mechanism of Weibo Users'' Information Sharing of Brand Crisis Cases.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789811666667
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 283
  • Utgitt:
  • 20. januar 2022
  • Utgave:
  • 12022
  • Dimensjoner:
  • 155x235x0 mm.
  • Vekt:
  • 612 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Sharing Behavior of Brand Crisis Information on Social Media

Introduction.- Literature Review and Theoretical Foundation.- Fluctuation Features of Brand Crisis Information Sharing by Weibo Use.- Contextual Factors Affecting Brand Crisis Information Sharing by Weibo Use.- Static Influencing Mechanism of Weibo Users'' Information Sharing of Brand Crisis Cases.

Brukervurderinger av Sharing Behavior of Brand Crisis Information on Social Media



Finn lignende bøker
Boken Sharing Behavior of Brand Crisis Information on Social Media finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.