Utvidet returrett til 31. januar 2025

Social Brand Management in a Post Covid-19 Era

Om Social Brand Management in a Post Covid-19 Era

This book discusses how the Covid-19 pandemic changed the way consumers relate with brands and how brands can reinvent, improve, or optimize themselves to meet new needs, expectations, and preferences of consumers.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032465739
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 68
  • Utgitt:
  • 29. november 2024
  • Dimensjoner:
  • 138x216x0 mm.
  • Vekt:
  • 140 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Kan forhåndsbestilles

Beskrivelse av Social Brand Management in a Post Covid-19 Era

This book discusses how the Covid-19 pandemic changed the way consumers relate with brands and how brands can reinvent, improve, or optimize themselves to meet new needs, expectations, and preferences of consumers.

Brukervurderinger av Social Brand Management in a Post Covid-19 Era



Finn lignende bøker
Boken Social Brand Management in a Post Covid-19 Era finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.