Utvidet returrett til 31. januar 2025

Social Media Marketing

- Game Theory and the Emergence of Collaboration

Om Social Media Marketing

Der Drehbuchautor und seine Rechte VII VII Vorwort Contents Chapter 1: Surviving the Customer . 1 The Origins of Game Theory . 2 Game Theory, the New Media, and the NEW New Media . 8 Chapter 2: Zero-Sum Games in Traditional Marketing . 1 Zero-Sum Games and the Problem of Transparency . 3 The Wisdom of Randomization .

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783642436208
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 188
  • Utgitt:
  • 8. november 2014
  • Utgave:
  • 2010
  • Dimensjoner:
  • 155x235x11 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 15. desember 2024

Beskrivelse av Social Media Marketing

Der Drehbuchautor und seine Rechte VII VII Vorwort Contents Chapter 1: Surviving the Customer . 1 The Origins of Game Theory . 2 Game Theory, the New Media, and the NEW New Media . 8 Chapter 2: Zero-Sum Games in Traditional Marketing . 1 Zero-Sum Games and the Problem of Transparency . 3 The Wisdom of Randomization .

Brukervurderinger av Social Media Marketing



Finn lignende bøker
Boken Social Media Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.