Utvidet returrett til 31. januar 2025

Social Media Marketing

- Theories and Applications

Om Social Media Marketing

The third edition of this popular text offers a uniquely scholarly approach towards the subject and has been fully updated to include technological advances in practice such as AI and virtual marketing, and a brand-new chapter on the rise of influencer culture and marketing.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781529720822
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 312
  • Utgitt:
  • 27. april 2021
  • Utgave:
  • 3
  • Dimensjoner:
  • 233x238x21 mm.
  • Vekt:
  • 588 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Social Media Marketing

The third edition of this popular text offers a uniquely scholarly approach towards the subject and has been fully updated to include technological advances in practice such as AI and virtual marketing, and a brand-new chapter on the rise of influencer culture and marketing.

Brukervurderinger av Social Media Marketing



Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.