Utvidet returrett til 31. januar 2025

Social Mentality and Public Opinion in China

Om Social Mentality and Public Opinion in China

This book explores the relationship between social mentality, public opinion, media, and other factors through mixed methods in China, especially since the turns of the 21st century.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032450391
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 198
  • Utgitt:
  • 26. august 2024
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 381 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Social Mentality and Public Opinion in China

This book explores the relationship between social mentality, public opinion, media, and other factors through mixed methods in China, especially since the turns of the 21st century.

Brukervurderinger av Social Mentality and Public Opinion in China



Finn lignende bøker
Boken Social Mentality and Public Opinion in China finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.