Norges billigste bøker

Social Recruitment in HRM

- A Theoretical Approach and Empirical Analysis

Om Social Recruitment in HRM

This book analyzes the role of social recruitment in HRM. The interactivity of new forms of communication represents an opportunity for companies to attract and select the best candidates. This book focuses on how Social Recruiting and Employer Branding strategies can generate a competitive advantage.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781786356963
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 280
  • Utgitt:
  • 5. desember 2016
  • Dimensjoner:
  • 287x161x21 mm.
  • Vekt:
  • 526 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. januar 2025

Beskrivelse av Social Recruitment in HRM

This book analyzes the role of social recruitment in HRM. The interactivity of new forms of communication represents an opportunity for companies to attract and select the best candidates. This book focuses on how Social Recruiting and Employer Branding strategies can generate a competitive advantage.

Brukervurderinger av Social Recruitment in HRM



Finn lignende bøker
Boken Social Recruitment in HRM finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.