Utvidet returrett til 31. januar 2025

Sponsored Editorial Content in Digital Journalism

Om Sponsored Editorial Content in Digital Journalism

For advertisers and news publishers, brand sponsored content has offered attractive solutions to problems of ad-avoidance and financing journalism. This book is an investigation into the practices, possibilities and problems of sponsored editorial content across various national and regional contexts.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032453552
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 146
  • Utgitt:
  • 9. oktober 2024
  • Dimensjoner:
  • 174x246x0 mm.
  • Vekt:
  • 285 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 22. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Sponsored Editorial Content in Digital Journalism

For advertisers and news publishers, brand sponsored content has offered attractive solutions to problems of ad-avoidance and financing journalism. This book is an investigation into the practices, possibilities and problems of sponsored editorial content across various national and regional contexts.

Brukervurderinger av Sponsored Editorial Content in Digital Journalism



Finn lignende bøker
Boken Sponsored Editorial Content in Digital Journalism finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.