Utvidet returrett til 31. januar 2025

Sponsorship: For a Return on Investment

Om Sponsorship: For a Return on Investment

Provides an insight on the use of sponsorship for a return on investment. This book builds a conceptual framework for the development, planning, implementation and evaluation of strategies for sport, arts, music and community sponsorship. It provides a selection of examples and case studies to demonstrate the importance of sponsorship.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780750686402
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 280
  • Utgitt:
  • 16. juli 2007
  • Dimensjoner:
  • 163x239x20 mm.
  • Vekt:
  • 564 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Sponsorship: For a Return on Investment

Provides an insight on the use of sponsorship for a return on investment. This book builds a conceptual framework for the development, planning, implementation and evaluation of strategies for sport, arts, music and community sponsorship. It provides a selection of examples and case studies to demonstrate the importance of sponsorship.

Brukervurderinger av Sponsorship: For a Return on Investment



Finn lignende bøker
Boken Sponsorship: For a Return on Investment finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.