Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om Sport and Mediatization

Contemporary society is highly media-saturated, and no sector more so than sport. Drawing on case studies from the Tour de France to fitness apps, this book introduces the concept of 'mediatization' and examines how media - historically and currently - are significant drivers for social and cultural change in sport.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367337117
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 148
  • Utgitt:
  • 11. november 2019
  • Dimensjoner:
  • 311x909x12 mm.
  • Vekt:
  • 374 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Sport and Mediatization

Contemporary society is highly media-saturated, and no sector more so than sport. Drawing on case studies from the Tour de France to fitness apps, this book introduces the concept of 'mediatization' and examines how media - historically and currently - are significant drivers for social and cultural change in sport.

Brukervurderinger av Sport and Mediatization



Finn lignende bøker
Boken Sport and Mediatization finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.