Utvidet returrett til 31. januar 2025

Sport Teams, Fans, and Twitter

- The Influence of Social Media on Relationships and Branding

Om Sport Teams, Fans, and Twitter

This book draws on interdisciplinary research and mixed methods to investigate the extent to which Twitter is a useful tool for enhancing the relationship between sport teams and fans.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781498540070
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 150
  • Utgitt:
  • 30. juni 2020
  • Dimensjoner:
  • 228x152x12 mm.
  • Vekt:
  • 232 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Sport Teams, Fans, and Twitter

This book draws on interdisciplinary research and mixed methods to investigate the extent to which Twitter is a useful tool for enhancing the relationship between sport teams and fans.

Brukervurderinger av Sport Teams, Fans, and Twitter



Finn lignende bøker
Boken Sport Teams, Fans, and Twitter finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.