Norges billigste bøker

Statistics for Marketing and Consumer Research

Om Statistics for Marketing and Consumer Research

Simple-to-follow, yet rigorous, practical guide to the statistical techniques used in marketing and consumer research.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781412911221
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 432
  • Utgitt:
  • 22. mai 2008
  • Dimensjoner:
  • 171x239x25 mm.
  • Vekt:
  • 786 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 15. september 2025

Beskrivelse av Statistics for Marketing and Consumer Research

Simple-to-follow, yet rigorous, practical guide to the statistical techniques used in marketing and consumer research.

Brukervurderinger av Statistics for Marketing and Consumer Research



Finn lignende bøker
Boken Statistics for Marketing and Consumer Research finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.