Utvidet returrett til 31. januar 2025

Store Design and Visual Merchandising

- Creating Store Space That Encourages Buying

Om Store Design and Visual Merchandising

In an age of self service stores, saturated markets and ever more demanding customers, the careful and science driven design of the point of sale has become a crucial success factor for both retailers and service businesses. This second edition offers a variety of hands on suggestions on how to optimize the design of retail stores.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781631571121
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 150
  • Utgitt:
  • 30. mars 2015
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 229x154x17 mm.
  • Vekt:
  • 336 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024

Beskrivelse av Store Design and Visual Merchandising

In an age of self service stores, saturated markets and ever more demanding customers, the careful and science driven design of the point of sale has become a crucial success factor for both retailers and service businesses. This second edition offers a variety of hands on suggestions on how to optimize the design of retail stores.

Brukervurderinger av Store Design and Visual Merchandising



Finn lignende bøker
Boken Store Design and Visual Merchandising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.