Utvidet returrett til 31. januar 2025

Strategic Management for the Hospitality and Tourism Industry

Om Strategic Management for the Hospitality and Tourism Industry

This vital volume clearly explains cutting-edge theories and views on strategic management in applied management fundamentals in the hospitality and tourism industry. The author discusses the latest in strategic thinking and provides information on implementing models within specific contexts.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781774638194
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 192
  • Utgitt:
  • 8. juli 2024
  • Dimensjoner:
  • 229x152x15 mm.
  • Vekt:
  • 356 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 7. desember 2024

Beskrivelse av Strategic Management for the Hospitality and Tourism Industry

This vital volume clearly explains cutting-edge theories and views on strategic management in applied management fundamentals in the hospitality and tourism industry. The author discusses the latest in strategic thinking and provides information on implementing models within specific contexts.

Brukervurderinger av Strategic Management for the Hospitality and Tourism Industry



Finn lignende bøker
Boken Strategic Management for the Hospitality and Tourism Industry finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.