Utvidet returrett til 31. januar 2025

Strategic Marketing

- An Introduction

Om Strategic Marketing

Demonstrates how organizations can cope with a myriad of demands by better understanding themselves, their products or services, and the world around them. This work uses insights from a range of key models and theoretical frameworks to illustrate how an organization can successfully take advantage of 'strategic windows' to improve its position.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415458177
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 348
  • Utgitt:
  • 8. juli 2008
  • Dimensjoner:
  • 170x245x20 mm.
  • Vekt:
  • 640 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Strategic Marketing

Demonstrates how organizations can cope with a myriad of demands by better understanding themselves, their products or services, and the world around them. This work uses insights from a range of key models and theoretical frameworks to illustrate how an organization can successfully take advantage of 'strategic windows' to improve its position.

Brukervurderinger av Strategic Marketing



Finn lignende bøker
Boken Strategic Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.