Utvidet returrett til 31. januar 2025

Strategic Marketing Management

- A Process Based Approach

Om Strategic Marketing Management

Integrates Marketing with other aspects of Management such as strategy, organisational theory, strategic financial management and management accounting, HRM, information systems, corporate image and communications, operations management and logistics. This title draws heavily on Business Process Re-engineering (BPR).

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781844800001
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 512
  • Utgitt:
  • 18. november 2009
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 195x260x23 mm.
  • Vekt:
  • 1066 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Strategic Marketing Management

Integrates Marketing with other aspects of Management such as strategy, organisational theory, strategic financial management and management accounting, HRM, information systems, corporate image and communications, operations management and logistics. This title draws heavily on Business Process Re-engineering (BPR).

Brukervurderinger av Strategic Marketing Management



Finn lignende bøker
Boken Strategic Marketing Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.