Utvidet returrett til 31. januar 2025

Strategic Reputation Management

- Towards A Company of Good

Om Strategic Reputation Management

Examines the ways in which organizations achieve "goodness" through reputation, reputation management and reputation strategies. This book presents a contemporary model of strategic reputation management. It introduces the eight generic reputation strategies, through which organizations can organize their stakeholder relationships in various ways.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780805864267
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 256
  • Utgitt:
  • 24. april 2008
  • Dimensjoner:
  • 153x229x21 mm.
  • Vekt:
  • 488 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024

Beskrivelse av Strategic Reputation Management

Examines the ways in which organizations achieve "goodness" through reputation, reputation management and reputation strategies. This book presents a contemporary model of strategic reputation management. It introduces the eight generic reputation strategies, through which organizations can organize their stakeholder relationships in various ways.

Brukervurderinger av Strategic Reputation Management



Finn lignende bøker
Boken Strategic Reputation Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.