Norges billigste bøker

Strategy in Emerging Markets

- Telecommunications Establishments in Europe

Om Strategy in Emerging Markets

Markets previously unreachable for companies other than monopolies or other protected firms are now frequently open to new entrants. This book focuses on strategy in emerging markets, in particular establishments in liberalized European markets.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415868266
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 278
  • Utgitt:
  • 25. oktober 2013
  • Dimensjoner:
  • 156x234x15 mm.
  • Vekt:
  • 408 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Strategy in Emerging Markets

Markets previously unreachable for companies other than monopolies or other protected firms are now frequently open to new entrants. This book focuses on strategy in emerging markets, in particular establishments in liberalized European markets.

Brukervurderinger av Strategy in Emerging Markets



Finn lignende bøker
Boken Strategy in Emerging Markets finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.