Utvidet returrett til 31. januar 2025

Subjective Well-Being and Social Media

Om Subjective Well-Being and Social Media

The authors describe a social media index for measuring subjective well-being, relying on the availability of big data sources provided by the social networking sites, and on one of the most recent techniques for sentiment analysis. This approach disentangles the main methodological issues raised in the literature on well-being measurement.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138393929
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 220
  • Utgitt:
  • 5. august 2021
  • Dimensjoner:
  • 240x158x18 mm.
  • Vekt:
  • 508 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Subjective Well-Being and Social Media

The authors describe a social media index for measuring subjective well-being, relying on the availability of big data sources provided by the social networking sites, and on one of the most recent techniques for sentiment analysis. This approach disentangles the main methodological issues raised in the literature on well-being measurement.

Brukervurderinger av Subjective Well-Being and Social Media



Finn lignende bøker
Boken Subjective Well-Being and Social Media finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.