Utvidet returrett til 31. januar 2025

Sustainable Destination Branding and Marketing

- Strategies for Tourism Development

Om Sustainable Destination Branding and Marketing

This book provides a comprehensive set of tools and techniques for branding and marketing for sustainable tourism development. It blends tourism and marketing strategies with practical, innovative information technology solutions and a psychological perspective, providing illustrative case studies and examples to aid understanding.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781786394286
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 260
  • Utgitt:
  • 20. desember 2019
  • Dimensjoner:
  • 250x178x20 mm.
  • Vekt:
  • 810 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Sustainable Destination Branding and Marketing

This book provides a comprehensive set of tools and techniques for branding and marketing for sustainable tourism development. It blends tourism and marketing strategies with practical, innovative information technology solutions and a psychological perspective, providing illustrative case studies and examples to aid understanding.

Brukervurderinger av Sustainable Destination Branding and Marketing



Finn lignende bøker
Boken Sustainable Destination Branding and Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.