Utvidet returrett til 31. januar 2025

Systems Theory and Agile Brand Management

Om Systems Theory and Agile Brand Management

This book explores the implications of Niklas Luhmann's theory of social systems for the theory and practice of agile brand management, in particular highlighting the central role of brand aesthetics and of brands as channels for mutual education between companies and consumers.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032792163
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 232
  • Utgitt:
  • 21. juni 2024
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Systems Theory and Agile Brand Management

This book explores the implications of Niklas Luhmann's theory of social systems for the theory and practice of agile brand management, in particular highlighting the central role of brand aesthetics and of brands as channels for mutual education between companies and consumers.

Brukervurderinger av Systems Theory and Agile Brand Management



Finn lignende bøker
Boken Systems Theory and Agile Brand Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.