Utvidet returrett til 31. januar 2025

Taking Ideas to Market

- Innovation 01.08

Om Taking Ideas to Market

Covers the key areas of innovation, from generating new concepts and selecting the best opportunities to managing a new product launch and ensuring effective delivery. This title features examples and lessons from some of the world's most successful businesses, including ABB, eBay, 3M and Zara.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781841123141
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 118
  • Utgitt:
  • 10. januar 2002
  • Dimensjoner:
  • 124x175x10 mm.
  • Vekt:
  • 113 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Taking Ideas to Market

Covers the key areas of innovation, from generating new concepts and selecting the best opportunities to managing a new product launch and ensuring effective delivery. This title features examples and lessons from some of the world's most successful businesses, including ABB, eBay, 3M and Zara.

Brukervurderinger av Taking Ideas to Market



Finn lignende bøker
Boken Taking Ideas to Market finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.