Utvidet returrett til 31. januar 2024

Taste, Consumption and Markets

- An Interdisciplinary Volume

Om Taste, Consumption and Markets

Taste, Consumption and Markets offers a comprehensive and up-to-date review of taste, with an emphasis on how taste shapes boundaries, subcultures, and global culture, complemented by an introduction that provides a scaffold for the reader and a concluding section that reflects on the past, present, and future of research on taste. It sho

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367733544
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 244
  • Utgitt:
  • 18. desember 2020
  • Dimensjoner:
  • 228x151x18 mm.
  • Vekt:
  • 378 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 14. november 2024

Beskrivelse av Taste, Consumption and Markets

Taste, Consumption and Markets offers a comprehensive and up-to-date review of taste, with an emphasis on how taste shapes boundaries, subcultures, and global culture, complemented by an introduction that provides a scaffold for the reader and a concluding section that reflects on the past, present, and future of research on taste. It sho

Brukervurderinger av Taste, Consumption and Markets



Finn lignende bøker
Boken Taste, Consumption and Markets finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.