Norges billigste bøker

Technology and Innovation for Marketing

Om Technology and Innovation for Marketing

Including a wealth of empirical and theoretical contributions, models, approaches methods, tools and case studies, this book is essential reading for marketing strategy, digital marketing, and innovation students, as well as marketing practitioners.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138323155
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 130
  • Utgitt:
  • 29. august 2018
  • Dimensjoner:
  • 252x181x16 mm.
  • Vekt:
  • 408 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Technology and Innovation for Marketing

Including a wealth of empirical and theoretical contributions, models, approaches methods, tools and case studies, this book is essential reading for marketing strategy, digital marketing, and innovation students, as well as marketing practitioners.

Brukervurderinger av Technology and Innovation for Marketing



Finn lignende bøker
Boken Technology and Innovation for Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.