Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Active Consumer

- Novelty and Surprise in Consumer Choice

Om The Active Consumer

This book provides an economic-theoretical understanding of the many ways in which innovation can structure consumer choice, a central theme that has been ignored by traditional economic theory.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415171908
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 278
  • Utgitt:
  • 18. juni 1998
  • Dimensjoner:
  • 156x234x19 mm.
  • Vekt:
  • 567 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av The Active Consumer

This book provides an economic-theoretical understanding of the many ways in which innovation can structure consumer choice, a central theme that has been ignored by traditional economic theory.

Brukervurderinger av The Active Consumer



Finn lignende bøker
Boken The Active Consumer finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.