Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Advertising Effect: How to Change Behaviour

Om The Advertising Effect: How to Change Behaviour

The Advertising Effect examines how advertising influences consumer behaviour - and the psychological principles underpinning it.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780195593921
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 240
  • Utgitt:
  • 28. mai 2014
  • Dimensjoner:
  • 227x154x18 mm.
  • Vekt:
  • 382 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 23. november 2024

Beskrivelse av The Advertising Effect: How to Change Behaviour

The Advertising Effect examines how advertising influences consumer behaviour - and the psychological principles underpinning it.

Brukervurderinger av The Advertising Effect: How to Change Behaviour



Finn lignende bøker
Boken The Advertising Effect: How to Change Behaviour finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.