Norges billigste bøker

The Behavioral Economics of Brand Choice

Om The Behavioral Economics of Brand Choice

This text presents a cutting edge approach to the analysis of brand choice, relevant to marketing practice and social science. This analysis reveals the causes of consumer choice that underlie brand selection; the role of price and non-price elements of marketing; a new way of describing the structure of markets and analyzing consumer behaviour.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230006836
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 292
  • Utgitt:
  • 27. juni 2007
  • Dimensjoner:
  • 140x216x22 mm.
  • Vekt:
  • 551 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 10. juni 2025

Beskrivelse av The Behavioral Economics of Brand Choice

This text presents a cutting edge approach to the analysis of brand choice, relevant to marketing practice and social science. This analysis reveals the causes of consumer choice that underlie brand selection; the role of price and non-price elements of marketing; a new way of describing the structure of markets and analyzing consumer behaviour.

Brukervurderinger av The Behavioral Economics of Brand Choice



Finn lignende bøker
Boken The Behavioral Economics of Brand Choice finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.