Utvidet returrett til 31. januar 2024

The Brand Innovation Manifesto

- How to Build Brands, Redefine Markets and Defy Conventions

Om The Brand Innovation Manifesto

The days of the image brands are over, and 'new marketing' has gone mainstream. The world's biggest companies are pursuing a post-advertising strategy, moving away from advertising and investing in leading edge alternatives. In the vanguard of the revolution has been John Grant, co-founder of the legendary agency St.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780470027516
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 328
  • Utgitt:
  • 31. mars 2006
  • Dimensjoner:
  • 161x235x23 mm.
  • Vekt:
  • 594 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av The Brand Innovation Manifesto

The days of the image brands are over, and 'new marketing' has gone mainstream. The world's biggest companies are pursuing a post-advertising strategy, moving away from advertising and investing in leading edge alternatives. In the vanguard of the revolution has been John Grant, co-founder of the legendary agency St.

Brukervurderinger av The Brand Innovation Manifesto



Finn lignende bøker
Boken The Brand Innovation Manifesto finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.