Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Branding of the American Mind

- How Universities Capture, Manage, and Monetize Intellectual Property and Why It Matters

Om The Branding of the American Mind

Presuming no background knowledge of intellectual property, and ending with a call to action, The Branding of the American Mind explores applicable laws, legal regimes, and precedent in plain English, making the book appealing to anyone concerned for the future of higher education.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781421420806
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 392
  • Utgitt:
  • 26. januar 2017
  • Dimensjoner:
  • 212x138x30 mm.
  • Vekt:
  • 502 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av The Branding of the American Mind

Presuming no background knowledge of intellectual property, and ending with a call to action, The Branding of the American Mind explores applicable laws, legal regimes, and precedent in plain English, making the book appealing to anyone concerned for the future of higher education.

Brukervurderinger av The Branding of the American Mind



Finn lignende bøker
Boken The Branding of the American Mind finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.