Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Business of Creativity

- Toward an Anthropology of Worth

Om The Business of Creativity

This book, by a leading scholar and writer on creative industries, reformulates our understanding of the practice of creativity in business, describing the collaboration of people, institutions, and technologies involved in creative work and the production of value.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781611329124
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 299
  • Utgitt:
  • 15. desember 2013
  • Dimensjoner:
  • 225x153x25 mm.
  • Vekt:
  • 440 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 11. desember 2024

Beskrivelse av The Business of Creativity

This book, by a leading scholar and writer on creative industries, reformulates our understanding of the practice of creativity in business, describing the collaboration of people, institutions, and technologies involved in creative work and the production of value.

Brukervurderinger av The Business of Creativity



Finn lignende bøker
Boken The Business of Creativity finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.