Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Business of Marketing Research

Om The Business of Marketing Research

Presents readers with a highly practical approach to marketing research. The text familiarizes students with foundational knowledge and skills, features ample practical examples and anecdotes, and is steeped and grounded in academic rigour.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781516542772
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 330
  • Utgitt:
  • 30. september 2020
  • Dimensjoner:
  • 254x202x22 mm.
  • Vekt:
  • 692 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av The Business of Marketing Research

Presents readers with a highly practical approach to marketing research. The text familiarizes students with foundational knowledge and skills, features ample practical examples and anecdotes, and is steeped and grounded in academic rigour.

Brukervurderinger av The Business of Marketing Research



Finn lignende bøker
Boken The Business of Marketing Research finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.