Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Business of Platforms

- Strategy in the Age of Digital Competition, Innovation, and Power

Om The Business of Platforms

A trio of experts on high-tech business strategy and innovation reveal the principles that have made platform businesses the most valuable firms in the world and the first trillion-dollar companies.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780062896322
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 320
  • Utgitt:
  • 13. juni 2019
  • Dimensjoner:
  • 236x162x33 mm.
  • Vekt:
  • 472 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 27. november 2024

Beskrivelse av The Business of Platforms

A trio of experts on high-tech business strategy and innovation reveal the principles that have made platform businesses the most valuable firms in the world and the first trillion-dollar companies.

Brukervurderinger av The Business of Platforms



Finn lignende bøker
Boken The Business of Platforms finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.