Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Connected Consumer

Om The Connected Consumer

Explores changing consumer behaviour due to constant connectivity, and how businesses are responding to these changes. The book describes how data is used to track and analyse customers in almost everything they do, and how marketing communications are delivered with precision to influence the consumers.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781631571107
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 161
  • Utgitt:
  • 30. september 2015
  • Dimensjoner:
  • 229x152x9 mm.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. desember 2024

Beskrivelse av The Connected Consumer

Explores changing consumer behaviour due to constant connectivity, and how businesses are responding to these changes. The book describes how data is used to track and analyse customers in almost everything they do, and how marketing communications are delivered with precision to influence the consumers.

Brukervurderinger av The Connected Consumer



Finn lignende bøker
Boken The Connected Consumer finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.