Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction

- An Epistemological Perspective

Om The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction

The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction deals with the very specific characteristics of mathematical communication in the classroom.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789048132034
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 231
  • Utgitt:
  • 1. september 2009
  • Utgave:
  • 1200522009
  • Dimensjoner:
  • 155x235x13 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024

Beskrivelse av The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction

The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction deals with the very specific characteristics of mathematical communication in the classroom.

Brukervurderinger av The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction



Finn lignende bøker
Boken The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.