Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Consumerist Manifesto

- Advertising in Postmodern Times

Om The Consumerist Manifesto

Examines the advertising process from within the agency. The author shows how advertising has become the idiom for the enterprise culture as the old suspicions against the industry have disappeared.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415046206
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 228
  • Utgitt:
  • 30. juli 1992
  • Dimensjoner:
  • 138x216x13 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av The Consumerist Manifesto

Examines the advertising process from within the agency. The author shows how advertising has become the idiom for the enterprise culture as the old suspicions against the industry have disappeared.

Brukervurderinger av The Consumerist Manifesto



Finn lignende bøker
Boken The Consumerist Manifesto finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.