Norges billigste bøker

The Crisis of Food Brands

- Sustaining Safe, Innovative and Competitive Food Supply

Om The Crisis of Food Brands

Food and agribusiness is one of the fastest changing global markets. This title offers perspectives on many key aspects of these changes including the role of business, policy-makers, and the media in communicating with and engaging stakeholders about.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780566088124
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 382
  • Utgitt:
  • 19. juni 2009
  • Dimensjoner:
  • 183x252x29 mm.
  • Vekt:
  • 978 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The Crisis of Food Brands

Food and agribusiness is one of the fastest changing global markets. This title offers perspectives on many key aspects of these changes including the role of business, policy-makers, and the media in communicating with and engaging stakeholders about.

Brukervurderinger av The Crisis of Food Brands



Finn lignende bøker
Boken The Crisis of Food Brands finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.