Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Customer-Driven Organization

- Employing the Kano Model

Om The Customer-Driven Organization

Does your organization provide customer satisfaction or does it inspire customer loyalty? Which is more important? See how lessons learned from the service sector were applied to manufacturing and other diverse settings, including the nonprofit sector and even on one's own home front

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138438224
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 116
  • Utgitt:
  • 27. juli 2017
  • Dimensjoner:
  • 178x254x0 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av The Customer-Driven Organization

Does your organization provide customer satisfaction or does it inspire customer loyalty? Which is more important? See how lessons learned from the service sector were applied to manufacturing and other diverse settings, including the nonprofit sector and even on one's own home front

Brukervurderinger av The Customer-Driven Organization



Finn lignende bøker
Boken The Customer-Driven Organization finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.