Norges billigste bøker

The Development of Scientific Marketing in the Twentieth Century

- Research for Sales in the Pharmaceutical Industry

Om The Development of Scientific Marketing in the Twentieth Century

The global pharmaceutical industry is currently estimated to be worth $1 trillion. Contributors chart the rise of scientific marketing within the industry from 1920-1980. This is the first comprehensive study into pharmaceutical marketing, demonstrating that many new techniques were actually developed in Europe before being exported to America.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138630116
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 288
  • Utgitt:
  • 7. februar 2017
  • Dimensjoner:
  • 233x156x24 mm.
  • Vekt:
  • 438 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av The Development of Scientific Marketing in the Twentieth Century

The global pharmaceutical industry is currently estimated to be worth $1 trillion. Contributors chart the rise of scientific marketing within the industry from 1920-1980. This is the first comprehensive study into pharmaceutical marketing, demonstrating that many new techniques were actually developed in Europe before being exported to America.

Brukervurderinger av The Development of Scientific Marketing in the Twentieth Century



Finn lignende bøker
Boken The Development of Scientific Marketing in the Twentieth Century finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.